| oprirea alapatarii | |
|
|
Autor | Mesaj |
---|
Anna Administrator
| Subiect: oprirea alapatarii Joi Iul 01, 2010 2:28 pm | |
| fetelor sunt ceva medicamente pt sa opresc lactatia raluca mea tot pe san e nu manca mai deloc si are 1 an si 5 luni cred ca i ajunge | |
|
| |
danessa Moderator
| Subiect: Re: oprirea alapatarii Joi Iul 01, 2010 2:48 pm | |
| Eu am alaptat-o pe Alessia pana la 1 an si 9 luni, credeam ca nu voi reusi niciodata sa o intarc, dar a fost mai simplu decat ma asteptam, nu i-am mai dat la somnul de noapte, a plans, dar a adormit intr-un final, s-a mai trezit si peste noapte, am linistit-o, iar de a doua zi gata nu i-am mai dat...la inceput a fost f. greu cu acceptarea altui lapte, abia acum, dupa 2 luni pot zice ca bea lapte cat de cat ok. In ceea ce ma priveste pe mine, m-am muls in prima zi, cam 100 ml dimineata si 50 ml seara, a doua zi, doar dimineata cam 80 ml, a treia zi nu m-am muls deloc, abia dupa o saptamana m-am muls, dar f. putin, cam 30 ml...fusesem la medicul de familie si imi prescrisese niste pastile, dar nu le-am luat, nu gasesc reteta ca sa-ti zic cum se numesc, dar eu zic sa incerci sa ablactezi treptat, e mai bine si pt tine si pt copil... mai poti pune si comprese reci pe sani f dese si sani stransi ori cu un prosop, ori cu un sutien stramt. Tin sa mentionez ca Alessia manca san dimieata dupa ce manca micul dejun, la pranz cand o culcam (dupa ce manca masa de pranz), seara la culcare, iar noaptae se trezea de 4, 5 ori... | |
|
| |
Anna Administrator
| Subiect: Re: oprirea alapatarii Joi Iul 01, 2010 3:00 pm | |
| nu cred ca reusesc ca tine dana as dori eu dar raluca este ca lipiciul pe san chiar nu stiu sa cer sfatu medicului sau ? sa mai astept ce zic mamicile cate kg are alessia? | |
|
| |
danessa Moderator
| Subiect: Re: oprirea alapatarii Joi Iul 01, 2010 3:09 pm | |